Har du mistanke om, at der er nogen, der uretmæssigt har fået adgang til din NetBank, kan du spærre den på følgende måder:
I NetBank Privat under "Tandhjulet" / "Indstillinger" / "Sikkerhed og MitID" / "Spærring".
Kontakt Hotline på 96 82 14 44 - udenfor Hotlines åbningstid kan du kontakte Spærreservice på tlf. 75 94 50 93.
Kontakt kundeservice eller din Skjernbank-filial.
Herefter vil du modtage en bekræftelse på din spærring pr. post. Vær opmærksom på, at det kun er din NetBank - men ikke dit MitID - der er blevet spærret.
Mens NetBanken er spærret, vil bekræftede betalinger og faste betalingsaftaler m.m. blive gennemført som sædvanligt.
Ønsker du at spærre dit MitID?
Hvis du mister et MitID identifikationsmiddel eller tror, at det bliver misbrugt, skal du spærre eller slette det.
Læs mere her Ønsker du at spærre dit MitID, kan du gøre det på følgende måder: